Wednesday 15 February 2012

Saya Dah Big Boy

Salam.
Memula sekali saya nak terima kasih Acik tandjungsari dan Acik tasekM kerana sudi berkawan dengan saya.
Terima kasih jugak Acik tasekM sebab kate saya tomei heee *sipu-sipu*.
Hari isnin tu saya pegi klinik dengan Ummi sama Walid.
Acik Doktor kata saya dah big boy.
Berat saya dah 9.4kg!
Dan saya juga dah tak boleh makan makanan kisar lagi sebab saya big boy.
Oh, ya! Saya juga dah boleh berdiri sendiri dan bertatih dengan berpegang pada meja.
 Haaaa tengok tengok, saya nak bangun ni.....
Yeeyyyy dapat! Geram betul tengok botol bedak ni...
Ini pulak menu terbaru saya, makanan cincang.
Yummy. Ummi memang pandai masak. Sambil makan saya juga belajar berjalan.

Dah kenyang makan kena la kemas lantai kan.

Itu saja cerita saya untuk hari ini.
Jumpa lagi.
Babai.

2 comments:

  1. alalalala tomeinya ahmad firdaus ni...syg dia....anty doakan ahmad firdaus menjadi anak yg soleh bila besar nanti ya....

    ReplyDelete